Riddersblad wouters

Zondag 3 maart 14u-17u30

Heyyy wouters! Vandaag gaan we elkaar spijtig genoeg niet zien :(  Maar niet getreurd! Er is wel nog altijd scouts!! Vandaag is namelijk de enige echte leidingswissel. Dat houdt in dat jullie vandaag een supercool spel gaan spelen met iets minder coole leiding (want ja, wij zijn de coolste natuurlijk). Kom dus zeker af om erachter te komen wie jullie leiding wordt. Tot Zondag!!

Vuistje, Akela en Rama

Zondag 10 maart 14u-17u30

Hello Wouters ! Zoals jullie weten is het volgend weekend stoofvleesfestijn! Daarom gaan we een steentje bijdragen en de decoratie maken.

Tot dan allemaal ✌🏼

17 maart: geen scouts

Geen scouts vandaag door het overheerlijke stoofvlees van gister. Onze buikjes zitten nog vol!

Tot volgende week iedereen xx

Zondag 24 maart 14u-17u30

Yoooo Wouters, Vandaag gaan we allerlei varianten van verstoppertje spelen, vergeet je MOBIB niet !

Tot dan rakkers! Rama en Akela