Zondag 6 oktober: 14u-17u30

Yoooo JongG’s, Hopelijk zijn jullie helemaal klaar voor weer een nieuw scoutsjaar!! Vandaag gaan we de patrouilles hergroeperen (want dat is vorig jaar zo goed uitgevoerd 😉 ) en nieuwe kreten vinden. Neem allemaal jullie MOBIB mee want we gaan hiervoor naar een speciale plek.

Tot dan, Wolf, Coyote en Kookaburra

Zondag 13 oktober: 14u-17u30

Heyyy Maffiosos!!! Maak jullie ready want vandaag spelen we een supercool maffiaspel. Wil je weten wat jullie allemaal moeten doorstaan om een grote maffiabaas te worden? Kom vandaag dan maar zeker af!! MOBIB mee want hiervoor gaan we naar het park van laken!

groetjes van de grootste misdadigers

Wolf, Kookaburra en Coyote

Zondag 20 oktober: 10u-17u30 Bosvergadering

Vandaag gaan we met de hele scouts naar het bos om hier met iedereen samen een megaspel te spelen. Wees allemaal zeker goed op tijd want de vergadering is van 10u tot 17u30, maar wat moet je zeker meenemen?

-lunchpakket

-MOBIB

-schoenen die vuil mogen worden

-een regenjas (bij slecht weer)

Tot dan allemaal!!!

Wolf, Coyote en Kookaburra

Zondag 27 oktober: geen scouts

Laatste zondag van de maand dus spijtig genoeg geen vergadering 🙁 We zien jullie met veel plezier allemaal terug in november!!