Zondag 6 oktober: 14u-17u30

Lieve kapoenen, we gaan ons lokaal samen eens goed opknappen! We maken het extra gezellig zodat we nog meer plezier kunnen maken. We leren elkaar en de scouts kennen door leuke spelletjes te spelen. We kijken er naar uit om jullie te zien!!!

Groetjes van de coolste leiding

zeepaardje , kwikstaart en blauwe zeeslak

Zondag 13 oktober: 14u-17u30

Deze vergadering wordt het griezelen geblazen! We gaan op een spannend horrorparcours, proberen elkaar flink te laten schrikken en beleven allerlei creepy avonturen. Trek je engste outfit aan, want het wordt een Halloween die je niet snel vergeet! Dikke linker

zeepaardje , kwikstaartje en blauwe zeeslak

Zondag 20 oktober: 10u-17u30 Bosvergadering

Vandaag gaan we met de hele scouts naar het bos om hier met iedereen samen een megaspel te spelen. Wees allemaal zeker goed op tijd want de vergadering is van 10u tot 17u30, maar wat moet je zeker meenemen?

-lunchpakket

-MOBIB

-schoenen die vuil mogen worden

-een regenjas (bij slecht weer)