Zondag 6 oktober: 14u-17u30

Heyyy wouters, vandaag is het jullie eerste dag met jullie nieuwe leiding, hopelijk hebben jullie er evenveel zin in als wij :). Vandaag gaan wij jullie indelen in jullie nieuwe patrouille en gaan we elkaar beter leren kennen met vlaggenroof. Wij verwachten jullie om 14u aan de lokalen.

Kusjesss xxx

Kaa, Jacala en Ghajini

Zondag 13 oktober: 14u-17u30

BOOOO!!!! Dat was effe schrikken e :)) Liefste wouters, Halloween komt dichterbij dus vandaag gaan wij onze griezel- en kookkunsten naar boven halen. Vergeet zeker geen beker mee te nemen en dan zien wij jullie graag om 14u aan de lokalen.

griezelige kusjesss van Jacala, Kaa en Ghajini

Zondag 20 oktober: 10u-17u30 Bosvergadering

Vandaag gaan we met de hele scouts naar het bos om hier met iedereen samen een megaspel te spelen. Wees allemaal zeker goed op tijd want de vergadering is van 10u tot 17u30, maar wat moet je zeker meenemen?

-lunchpakket

-MOBIB

-schoenen die vuil mogen worden

-een regenjas (bij slecht weer)