Kamp 2024

Liefste Scouts Evere familie

Binnenkort is het zover, dan gaan we met iedereen op kamp! Bij deze willen we uw kind(eren) graag uitnodigen om mee te komen. Om mee survivaltechnieken te ontdekken, op avontuur te gaan, te vallen en weer op te staan. Om mee ontelbare slappe lach momentjes en bezinningsuurtjes aan een smeulend kampvuur te ervaren waarover jaren nadien nog gebabbeld wordt. Jullie kunnen jullie kind inschrijven a.d.h.v. volgende link: https://forms.gle/c3RTQfFtTRjYmx1YA

Dit jaar vertrekken wij met de trein op kamp. Op woensdag 17 juli (voor de wouters en de jonggivers) verwelkomen we jullie in het Noordstation, buiten aan de hoofdingang bij de trappen, om samen op scoutskamp te gaan. We verwachten de Wouters en de jonggivers om 9:15 aan het Noordstation. De kapoenen vertrekken 22 juli en worden door lieve, vrijwillige, ouders naar het kampterrein gebracht (een mail hierover volgt nog via de kapoenenleiding). De givers vertrekken een dag vroeger (dinsdag 16 juli). Alle praktische details vindt u in ons kampboekje (zie bijlage). Wij sporen iedereen aan om deze goed door te nemen.

We zetten de belangrijkste zaken nog eens op een rij. Drie belangrijke zaken moeten gedaan worden tegen 12 juli 2024 zodat uw kind(eren) mee op kamp mag/mogen:

• Het bindend inschrijvingsformulier invullen via de link:https://forms.gle/c3RTQfFtTRjYmx1YA
  • De betaling uitvoeren per kind met een overschrijving op BE39 0682 3768 8019 op naam Scouts Evere, met als vermelding: « kamp 2024 + naam kind(eren)»

PRIJS KAPOENEN: 70€/kind

PRIJZEN WOUTERS/JONGGIVERS/GIVERS:

140€ voor eerste kind

130€ voor tweede kind

120€ voor derde kind

Belangrijke info:

• Binnenbrengen van de zakken aan de lokalen (matje, slaapzak, handdoeken, kampeergerief) zodat uw kind niet met alles op de trein moet kan op onderstaande momenten. Lukt dit niet op deze momenten, gelieve de groepsleiding te contacteren en dan zoeken we samen naar een oplossing.

Woensdag 3 juli tussen 18u-20u

Woensdag 10 juli tussen 18u-20u

• Infobbq kamp: 29 juni vanaf 12 uur aan de lokalen.

Het inschrijvingsformulier voor de infobarbecue is te vinden bij het inschrijvingsformulier voor het kamp.

• Zeevergadering: 23 juni (zie riddersblad).

Dikke kampgroetjes,

Behulpzame Haflinger en Loyale Vinvis