Nieuws Maart + April

Beste allemaal,

Aan allen die stoofvlees heeft besteld, proficiat! Aan allen die geen stoofvlees heeft besteld, aiaiaiiii!

Maar geen zorgen, hierbij nog eens een reminder dat je zaterdag 16 maart zeker vrij moet houden om te komen smullen van het lekkerste stoofvlees (en veggie versie) van Evere en omstreken!

Alles nog eens op een rijtje

• Datum: Zaterdag 16 maart
  • Tijd: Onze keuken is open van 11u30 tot 21u, je bent dus ‘s middags en ‘s avonds welkom (of beide)
  • Locatie: Op de scouts, Hendrik Consciencelaan 158, 1140 Evere (achter de kerk)

Prijzen

• À volonté stoofvlees volwassene : €15
  • À volonté stoofvlees kind: €9
  • À volonté veggieballetjes in provençaalse saus volwassene: €14
  • A volonté veggieballetjes in provençaalse saus kind: €9

Klik hier om uw porties stoofvlees/veggie te bestellen.

Wenst u aan de kassa te bestellen, dan betaalt u +€1 voor alle formules.

Door het stoofvlees festijn zal de planning van maart er wat anders uitzien:

• 03/03: vergadering om 14u voor alle takken
  • 10/03: vergadering om 14u voor alle takken
  • 17/03: geen vergadering wegens opruim van stoofvlees, givers worden in de voormiddag verwacht om te helpen.
  • 24/03: vergadering om 14u voor alle takken
  • 31/03: laatste zondag van de maand dus geen vergadering

Hierbij geven we u ook al de planning van april:

• 07/04: vergadering om 14u voor alle takken buiten de givers (extra info over het giverweekend volgt)
  • 14/04: vergadering start uitzonderlijk om 13u voor alle takken. We gaan met alle scoutsen van Brussel een groot spel spelen!
  • 21/04: geen vergadering wegens leidingsweekend. We gaan met heel de leidingsploeg op weekend om het kamp voor te bereiden!
  • 28/04: laatste zondag van de maand dus geen vergadering

Voor vragen mag je altijd een mailtje sturen naar de groepsleiding of ons aanspreken op zondag!

Scouteske groetjes,

Loyale Vinvis en Behulpzame Haflinger