Scouts en gidsen Evere
Ridders Onze-Lieve-Vrouw-Onbevlekt

Lokalen

De scoutslokalen van scouts Evere bevinden zich op de Henri Consciencelaan 156, 1140 Evere.
Onze lokalen vind je wanneer je de groene poort naast de kerk doorloopt. Hier start ook bijna elke vergadering.

Wij verhuren onze lokalen niet voor weekends of evenementen.

Onze Werking

Wat informatie over de werking van scouts Evere:

Wij houden elke zondag van de maand vergadering, met uizondering van de laatste zondag van de maand. De vergadering start doorgaans aan de lokalen om 14u en eindigt om 17u30 aan de lokalen. De voorlaatste zondag van de maand begint de vergadering al om 10u en sluit deze ook om 17u30. We geven maandelijks "Het Riddersblad" uit, hierin staat alle informatie over wat er die maand te gebeuren valt en andere nuttige info.

In het begin van het jaar houden we twee weekends: een overgangsweekend (leden die naar een oudere tak overgaan, gaan dan over) dit is steeds het eerste weekend van september en een belofteweekend (iedereen doet zijn belofte aan de groep), dit weekend valt in oktober of november.

In de zomervakantie houden we geen vergaderingen, maar is er de tweede helft van juli een kamp dat voor de kapoenen 5 dagen duurt en voor de rest 10 dagen. Wij gaan op kamp in de ardennen. We slapen en amuseren ons in tenten en we nemen onze eigen fourage (kookgerief en -mensen) mee. De Jonggivers en Givers maken hun eigen eten op houtvuur.

Rekeningnummers

Moet u iets betalen aan de groep? Hier zijn onze rekeningnummers:

Groepskas: BE39 0682 3768 8019

Stamkas: BE26 0682 3768 9029

Spaarrekening: BE95 0882 2162 2258

Lidgeld

Wie het lidgeld nog niet betaald heeft, moet dit zo snel mogelijk in orde brengen. We moeten het geld ten allerlaatste eind oktober ontvangen hebben. Het lidgeld bedraagt 60 euro en moet overgeschreven worden op het rekeningnummer van de groepskas: BE39 0682 3768 8019 op naam van "Scouts Evere". Vermeld in de mededeling: "lidgeld 'naam' + 'jaar'"

Met het attest verminderd tarief bedraagt uw lidgeld 15 euro.

GDPR

Onze scouts- en gidsengroep hecht veel belang aan de privacy van leden, leiding, ouders en sympathisanten.
Via deze link komen jullie op onze privacyverklaring waarin uitgelegd staat welke persoonsgegevens we verzamelen en verwerken. We doen dit steeds in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR).