Riddersblad wouters

Beste iedereen,

Wegens een paar technische probleempjes met onze site zijn er deze maand geen riddersbladen. Dit is de belangrijkste info voor mei. Tot op de vergaderingen allemaal!!

Zondag 05/05 10u - 17u30

Het is weer zo ver, een van de leukste vergaderingen van het jaar: STADSKRIEBELS! Afspraak om 10u aan de lokalen van waar we allemaal samen naar het centrum gaan voor een dag vol leuke spelletjes! Iedereen wordt verwacht zijn/haar mobib mee te nemen alsook een lunchpakket. Bij mooi weer kan een petje ook altijd handig zijn!

Zondag 12/05 14u-17u30

Vandaag is er voor iedereen een leuke vergadering om 14u.

• Voor de jonggivers is het nog leuker! Zij starten om 12u met de welbekende carwash! De jonggivers mogen altijd sponzen, handdoeken, vodden, kleine raamwissers,... meenemen om die auto’s zo proper mogelijk te krijgen! Een lunchpakket nemen ze best ook mee om op kracht te komen voor de grote dag!

Kom dus vooral naar de scouts met je auto/fiets/brommer/step/kruiwagen en keer vervolgens met een mega propere terug! Er zal natuurlijk ook iets zijn om te consumeren, neem dus zeker wat centjes mee!

De jonggivers kijken er heel hard naar uit!!

Zondag 19/05 14u-17u30

Vandaag weer eens voor alle takken een mega coole vergadering van 14u-17u30!

Er staat na de veeeeeel te lange aprilse grillen eindelijk wat zon op het programma! Neem dus zeker een petje, zonnecrème en een drinkbus mee!

Zondag 26/05 GEEN SCOUTS

Helaas is het vandaag de laatste zondag van de maand en dus geen scouts :(

De leidingsploeg